2016. szeptember 27., kedd

Az új felszínik

Nemrégiben vettünk Ákossal egy-egy Megabass Dog-X jr.-t. Nem olcsó csalik, de az első tapasztalatok alapján megérik az árukat. 7.2 cm hosszúak és 5.8g súlyúak. Nagyon jól dobhatóak és igazán szép WTDs mozgásuk van.

Végre eljött az idő, hogy kiderüljön mit is tudank. Szombat reggel egy kedves ismerősünk, Klébert Antal hívott meg minket egy csónakos pecára. 6:30-kor ültünk csónakba a Lellei határbüfénél. A rablásokhoz az égen köröző és le-le csapó sirályok vezettek el minket. A kapocsba nekem és Ákónak az új műcsali került, míg Antinak egy fehér Rebel Jumpin Minowra esett a választása. Második dobásra érkezett is egy baller aki elsőre elvétette, megálítottam egy másodpercre majd mikor megindítottam nagy fröcsölés közepette kapta el a WTDt. Rövid fárasztás után megmerítettem a nap első balinját.

Antinak volt pár akciója, de egy se verte le a wobiját. Ezért új felszinijét egy Sébile Bonga Minow-ot tett fel fehér színben. Közben Ákosnak is megjött az első kapása egy harcias őn volt a tettes. Miközben ő a halát fárasztotta nekem is a mélybe rántotta egy harcos a műanyag halacskámat. Végre összejött amit már régen szerettünk volna, mindketten egyszerre fogjunk egy-egy balint.

A fotó után ők is visszakerültek éltető elemükbe.

Ez nagyjából 10 perc alatt zajlott le, de a rablások máris kezdtek eltünni. De Klébert úrnak még sikerült elcsípni egyet. Így ő is sikeresen felavatta új csaliját.

Ezt követően a ragadozó őnök el is tüntek nyomtalanul.

Másnap reggelről gyorsan vízredobtuk a csónakot és 6:30 kor már a tükörsima víztükröt hasítottuk. Sajnos az első halam leakadt fárasztás közben. Sokat kellet a balinok után evezni, de egy csodálatos reggelt zártunk és ismét sor került egy páros fárasztásra. Áki 4db.-ot míg jómagam 2-őt segítettem a csónakba pár fotó erejéig, köztük 3db. 50cmes balint. Minden szépség visszanyerte a szabadságát.

Mindenkinek hasonlóan akciódús horgászatot kívánok és bátran ajánlom mindenki figyelmébe eme csalikat.